مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-05اقتصادي

سرمایه گذاری روسیه در بخش انرژی عراق از 10 میلیارد دلار فراتر رفت


الکساندر نواک از گسترش همکاری بخش انرژی با عراق خبر داد و اعلام کرد سرمایه گذاری روسیه در بخش انرژی عراق از 10 میلیارد دلار فراتر رفته است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، معاون نخست وزیر روسیه و وزیر انرژی سابق این کشور، الکساندر نواک از گسترش همکاری بخش انرژی با عراق خبر داد و اعلام کرد سرمایه گذاری روسیه در بخش انرژی عراق از 10 میلیارد دلار فراتر رفته است.

نواک دیروز با وزیر نفت عراق، احسان عبدالجبار، دیدار کرد تا در زمینه چشم انداز پروژه های نفت و گاز دو کشور و همچنین وضعیت بازار نفت جهانی مذاکره کند.

او به همکاری پرثمر بین روسیه و عراق در بخش نفت اشاره کرد و گفت: علی رغم تأثیر منفی پاندمی کرونا بر بازار نفت جهان و محدودیت های موجود، تعامل بسیار فعالی بین دو کشور وجود دارد.

او ادامه داد: شرکت های ما در چندین پروژه در عراق حضور فعال دارند و تا به امروز مجموع سرمایه گذاری روسیه در بخش نفت گاز عراق از 10 میلیارد دلار فراتر رفته است.

از سوی دیگر یوری فدروف، معاون اول انجمن سیاست گذاری اقتصادی روسیه، گفت: شرکت های روسی در نظر دارند تا 20 میلیارد دلار در پروژه های نفتی عراق سرمایه گذاری کنند.

ذخایر ثابت شده نفت عراق 145 میلیارد بشکه برآورد شده و ذخایر گاز آن 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری روسیه در بخش انرژی عراق از 10 میلیارد دلار فراتر رفت

سرمایه گذاری روسیه در بخش انرژی عراق از 10 میلیارد دلار فراتر رفت