مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-05سياسي

رسانه ها برای مردم امید آفرینی کنند


همدان_فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت:مجموعه عملکرد رسانه های ما باید به مردم امید دهد،مردم باید بدانند مجموعه ها و رسانه هایی وجود دارند که حرف ها و دغدغه های مردم را می شنوند.

- همدان_فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت:مجموعه عملکرد رسانه های ما باید به مردم امید دهد،مردم باید بدانند مجموعه ها و رسانه هایی وجود دارند که حرف ها و دغدغه های مردم را می شنوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مظاهر مجیدی در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه سپاه انصارالحسین (ع) همدان ضمن تبریک ایام و اعیاد ماه رجب با بیان اینکه در جنگ اراده ها قرار گرفته ایم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی شتابان در حال پیش روی است در این میان ما باید تلاش کنیم سربازی خود را انجام داده باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه سردار سلیمانی و سردار همدانی یکی از افتخارات خود را سربازی ولایت می دانستند، گفت: آن چیزی که امروز نظام جمهوری اسلامی نیاز دارد این است که ما باید به درکی برسیم که احساس سربازی کنیم و اگر این احساس را کردیم خداوند ما را کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از آقای قوامی به لحاظ انگیزه و توانی که دارند، خواستیم مسئولیت بسیج رسانه را برعهده بگیرند و آقای محرمی در سمت معاونت اجتماعی سپاه به خدمت خود ادامه خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها برای مردم امید آفرینی کنند

رسانه ها برای مردم امید آفرینی کنند