مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-05سياسي

ایوان قدمگاه در آستانه بهره برداری


مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید از مراحل پایانی اقدامات مربوط به حفاظت و مرمت ایوان قدمگاه توسط کارشناسان این مجموعه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمید فدایی، عصر روز گذشته ارایه نموده و ضمن بهینه نمودن شرایط حفاظتی اثر، به شکل مطلوبی از آن بهره برداری نمود.

    فدایی با اشاره به مسئولیت اجتماعی که در زمینه میراث فرهنگی وجود دارد، عنوان کرد: میراث فرهنگی از ظرفیت های هویت بخش هر جامعه ای محسوب می شود که لازم است حفاظت و نگهداری از آن که وظیفه مشترک همگانی بوده، توسط شهروندان و گردشگران ایرانی و خارجی لحاظ شود و همه به مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه پایبند و متعهد باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شاهکار های متعدد معماری با حجاری ها و کاربری های متنوع و منحصر به فردی در دامنه کوه مهر و همچنین در منظر فرهنگی طبیعی تخت جمشید وجود دارد که ارزش های آن در زمینه های مختلفی از جمله در زمینه مطالعه و پژوهش، معرفی فرهنگی و اجتماعی و همچنین در رونق صنعت گردشگری حایز اهمیت فراوان است و همه این ظرفیت ها، ضرورت برنامه ریزی همه جانبه را در زمینه حفاظت و به موازات آن بهره برداری فرهنگی از آنها، یادآور می شود.

انتهای پیام/ ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایوان قدمگاه در آستانه بهره برداری

ایوان قدمگاه در آستانه بهره برداری