مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 03:452021-03-05سياسي

تحویل بیش از 100 مسکن در هفته نیکوکاری به مددجویان


مدیرکل کمیته امداد لرستان از تحویل بالغ بر 100 واحد ساختمان در هفته نیکوکاری به مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد لرستان از تحویل بالغ بر 100 واحد ساختمان در هفته نیکوکاری به مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان خبر داد.

جاسم محمدی فارسانی، 14 اسفندماه در دیدار کارکنان کمیته امداد با نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد، اظهار کرد: در سال جاری 9300 فقره تسهیلات کارگشایی در سرفصل های مسکن، کارگشایی درمان، آزادی زندانیان غیر عمد و.

به نیازمندان پرداخت شده است.

وی به خدمات ارائه شده در بخش مسکن اشاره کرد و افزود: 5134 مورد در ساخت، تعمیرات ساختمان، آشپزخانه، ساخت حمام و سرویس بهداشتی بوده است که در هفته نیکوکاری بیش از 100 واحد دیگر آماده بهره برداری است.

محمدی فارسانی گفت: ایجاد اشتغال پایدار و باثبات با بهره گیری از راهبران شغلی از برنامه های این نهاد است که از ابتدای سال جاری تاکنون 7500 شغل برای مددجویان ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان همچنین به طرح مواسات و همدلی مؤمنانه اشاره کرد و گفت: در سال جاری 725 هزار پرس غذای گرم و 232 هزار بسته مواد غذایی به ارزش 87 میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل بیش از 100 مسکن در هفته نیکوکاری به مددجویان

تحویل بیش از 100 مسکن در هفته نیکوکاری به مددجویان