مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 03:002021-03-04بين الملل

رایزنی «نتانیاهو» و «هریس» درباره برنامه هسته ای ایران


معاون رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب در یک گفت وگوی تلفنی به بررسی پرونده هسته ای ایران و عادی سازی روابط و تحقیقات دادگاه کیفری بین المللی در خصوص جنایات جنگی اسراییل پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم به نقل از اسپوتنیک، کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیشب ضمن تماسی تلفنی با یکدیگر، روابط دو جانبه و مسائل منطقه ای ازجمله عادی سازی روابط اسراییل با کشور های عربی و توافق سازش با فلسطین و همچنین برنامه هسته ای ایران را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بنا به این گزارش، دو طرف آمریکایی و اسراییلی همچنین بر مخالفت خود با هرگونه تلاش دادگاه کیفری بین المللی مستقر در لاهه برای تحقیق و بررسی جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان تأکید کردند.

در همین حال، کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که کامالا هریس و بنیامین نتانیاهو درباره برنامه هسته ای ایران رایزنی کردند.

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز روز چهارشنبه گفت که دولت بایدن با تصمیم دادگاه بین المللی کیفری برای دنبال کردن تحقیقات درباره جنایات جنگی اسراییل در اراضی فلسطینی مخالف و از این تصمیم ناامید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی «نتانیاهو» و «هریس» درباره برنامه هسته ای ایران

رایزنی «نتانیاهو» و «هریس» درباره برنامه هسته ای ایران