مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 02:502021-03-04بين الملل

بیانیه پایانی چهاردهمین نشست وزارتی اوپک پلاس


چهاردهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای تولیدکننده عضو و غیرعضو اوپک شامگاه پنجشنبه (14 اسفندماه) با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.

- چهاردهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای تولیدکننده عضو و غیرعضو اوپک شامگاه پنجشنبه (14 اسفندماه) با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه اوپک، چهاردهمین نشست وزیران نفت و انرژی تولیدکنندگان عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) شامگاه پنجشنبه (14 اسفندماه) به ریاست عبدالعزیز بن سلمان، وزیر انرژی عربستان سعودی و همکاری الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه از طریق ویدیوکنفرانس و حضور 23 کشور عضو با انتشار بیانیه ای به کار خود پایان داد.

این نشست انتصاب دوباره محمد الفارس، وزیر نفت کویت و بازگشت محمد عرقاب، وزیر انرژی الجزایر به جمع اعضای ائتلاف اوپک پلاس را خوشامد گفت.

در این نشست بر نقش مثبت توافقنامه همکاری (Declaration of Cooperation) در حمایت از بازگشت توازن به بازارهای جهانی نفت همسو با تصمیم تاریخی دهمین نشست مشترک وزارتی فوق العاده اوپک و غیر اوپک در 12 آوریل 2020 (24 فروردین ماه) برای کاهش عرضه دسته جمعی نفت خام و تصمیم های بعدی تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه پایانی چهاردهمین نشست وزارتی اوپک پلاس

بیانیه پایانی چهاردهمین نشست وزارتی اوپک پلاس