مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 02:302021-03-04سياسي

حضرت آیت الله خامنه ای احیاگر جایگاه رفیع قرآن کریم در کشور هستند


آیت الله جاودان با بیان اینکه مقام معظم رهبری احیاگر جایگاه رفیع قرآن در کشور هستند، گفت: انقلاب اسلامی خیری ماندگار و ابدی از امام راحل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی جاودان استاد اخلاق حوزه علمیه تهران در جلسه هفتگی درس اخلاق که در حسینیه مرحوم شیخ زاهد (ره) برگزار شد، اظهار داشت: زندگی دنیا، تجارت است.

انسان عمر خود را در این عالم می دهد تا چیزی فرا بگیرد اگر آن چیزی که انسان یاد می گیرد مفید باشد در قیامت سود می برد در غیر این صورت در زمره زیانکاران قرار خواهد گرفت.

آیت الله جاودان با بیان اینکه انسان ها در قیامت به دو دسته تقسیم می شوند، خاطرنشان کرد: کسانی که در تجارت دنیا سود می کنند در دسته خوبان و مابقی در زمره زیانکاران قرار می گیرند.

بنابراین آدمی لحظه لحظه عمرش در دنیا تجارت است برای همین با از دست دادن این سرمایه اگر خیرات، خدمات و عبادات کسب کند سود می برد در غیر این صورت عمرش را به خسارت از دست می دهد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه زیانکاران در اصل خودشان را در قیامت می بازند، گفت: آدمی اگر بتواند در عالم دنیا یک خیر ماندگار انجام دهد حتی بعد از مرگش نیز از خیر آن سود می برد؛ برای مثال امام راحل انقلابی در ایران به پا کرد که ماندگار شد و این انقلاب تا ابد برای ایشان ثمره خوب خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت آیت الله خامنه ای احیاگر جایگاه رفیع قرآن کریم در کشور هستند

حضرت آیت الله خامنه ای احیاگر جایگاه رفیع قرآن کریم در کشور هستند