مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 02:252021-03-04سياسي

اهدای سیسمونی و تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند اصفهانی


مدیرکل زندان های استان اصفهان گفت: پنجمین گام نذر هشتم در زندان های استان اصفهان با اهدای 8 سری سیسمونی نوزاد و 30 دستگاه تبلت ویژه دانش آموزان برداشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان اصفهان، محمود ضیایی فرد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نذر هشتم ویژه زندانیان و خانواده های آنان به نیت امام رضا (ع)، تعداد 8 سرویس سیسمونی نوزاد و 30 دستگاه تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند اهدا شد.

مدیرکل زندان های استان اصفهان گفت: اجرای طرح نذر هشتم، یک طرح کشوری است که در زندان های سراسر کشور انجام می شود و در این استان نیز در طول یک ماه گذشته تا کنون 4 مرحله انجام و مرحله پنجم نیز به فرزندان و همسران باردار زندانی با تأمین 8 سرویس سیسمونی به ارزش 500 میلیون ریال است.

وی افزود: به دلیل شرایط کرونا و استفاده فرزندان زندانیان نیازمند از گوشی و یا تبلت برای آموزش، در بررسی های هفتگی و تحقیقاتی که انجام شده آن دسته از خانوارها و فرزندانی که در این زمینه مشکل و کمبودی داشتند با عنایت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و پیگیری انجمن حمایت زندانیان اصفهان 30 دستگاه تبلت به ارزش 90 میلیون تومان تأمین و اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای سیسمونی و تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند اصفهانی

اهدای سیسمونی و تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند اصفهانی