مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 22:252021-03-04اقتصادي

راندمان آبیاری در نخیلات استان بوشهر افزایش می یابد


استاندار بوشهر از توسعه سیستم آبیاری نوین در نخلستان های استان خبر داد و گفت: راندمان آبیاری در نخیلات استان بوشهر افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در بازدید از پروژه های آبیاری نوین در دشتستان اظهار داشت: تلاش های گسترده ای به منظور توسعه شبکه های آبیاری نوین در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر با کمبود منابع آبی روبرو هستیم و باید از منابع آبی موجود به بهترین نحو استفاده شود که سیستم های آبیاری تحت فشار می تواند راندمان استفاده از آب در استان را بالا ببرد.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح آبیاری نوین دو هزار و 400 هکتاری سعدآباد در شهرستان دشتستان بیان کرد: این طرح به منظور توسعه نخلستان ها، افزایش راندمان و بهره وری آب اجرا شده است.

وی روند اجرای این پروژه را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: باید از همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات و موانع پیش روی این طرح استفاده شود.

گراوند تاکید کرد: در سیل آذرماه امسال بخشی از سیستم آبیاری از جمله ایستگاه اصلی آن دچار آسیب شد که باید با تأمین اعتبار مورد نیاز، مرمت آن انجام شود.

وی ادامه داد: هم اکنون 400 هکتار از شبکه داخل باغ ها از سوی سازمان جهاد کشاورزی اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راندمان آبیاری در نخیلات استان بوشهر افزایش می یابد

راندمان آبیاری در نخیلات استان بوشهر افزایش می یابد