مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 21:502021-03-04سياسي

رییس شورا: به ما احترام گذاشتند و گفتند خودتان شهردار اهواز را عزل کنید


در جلسه یکصد و چهل و دوم شورای شهر اهواز که شامگاه پنجشنبه با موضوع برکناری موسی شاعری شهردار اهواز و انتخاب سرپرست شهرداری برگزار شد، موسی شاعری با 9 رای از سمت خود برکنار و ابراهیم نوشادی با 12 رای به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت کشور در نامه ای که به شورای اسلامی شهر اهواز ارسال کرده بود، موسی شاعری شهردار اهواز را فاقد صلاحیت این سمت دانسته بود بنابراین قرار بود روز چهارشنبه جلسه عزل شهردار اهواز و انتخاب سرپرست شهرداری برگزار شود که به دلیل غیبت پنج عضو شورا، این جلسه لغو شد.

پیش از این نیز نامه ای از سوی سازمان بازرسی کل کشور در خصوص برکناری شهردار اهواز به شورای شهر اهواز ارسال شده بود.

شاعری پیش از این نیز در پی شکایت مرکز بهداشت غرب و پیگیری مدعی العموم در زمینه آبگرفتگی های سال گذشته در اهواز، در حکمی بدوی به حبس و انفصال از خدمت محکوم شده است.

عبدالزهرا سنواتی رییس شورای شهر اهواز در این جلسه اظهار کرد: نامه ای از سوی مدیرکل دفتر امور شورای اسلامی شهرها وزارت کشور با ضمیمه نامه هایی از سازمان بازرسی کشور، 3 اسفندماه برای شورای شهر اهواز ارسال شد و شورا را مکلف کرد که بر اساس قانون و بر اساس تبصره 4 ذیل بند یک ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورا: به ما احترام گذاشتند و گفتند خودتان شهردار اهواز را عزل کنید

رییس شورا: به ما احترام گذاشتند و گفتند خودتان شهردار اهواز را عزل کنید