مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 21:252021-03-04اقتصادي

مشاوره های تخصصی به مالکین باغات شهر قم ارائه می شود


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از ارائه مشاوره های تخصصی به مالکین باغات سطح شهر برای افزایش بهره وری و محصول باغات برای حفظ آن ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پیام جوادیان با اشاره به بازدید و مشاوره گیاه شناسی و گیاه پزشکی باغات سطح شهر، اظهار داشت: در این بازدیدها که هر سال دوبار انجام می شود، گروهی از کارشناسان شامل گیاه پزشک، خاک شناس و مسئول باغات سازمان از باغات بازدید و در خصوص آبیاری، شخم زمستانه، هرس زمستانه، علف های هرز و مبارزه آفات و بیماری ها به آن ها مشاوره ارائه می شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه همچنین در خصوص آب رسانی و دوره های آبیاری و وضعیت خاک و… مشاوره ارائه می شود، افزود: آفات و بیماری ها هم مورد بررسی قرار می گیرد و راهکار رفع آن ها ارائه می شود.

جوادیان با اشاره به تلاش سازمان پارک ها برای حفظ باغات سطح شهر، تصریح کرد: نتایج این بازدیدها به همراه یک گزارش و یک نامه به مالک باغ ارائه می شود تا محصول بهتر با بهره وری بیشتر به دست آید و باغ حفظ شده و تغییر کاربری صورت نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: باغات به نوعی فضای سبز شهری محسوب می شوند و هدف از این بازدیدها مشاوره تخصصی به مالکین آن ها برای افزایش و ارتقاء کیفیت محصول است که نتیجه آن حفظ سرمایه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره های تخصصی به مالکین باغات شهر قم ارائه می شود

مشاوره های تخصصی به مالکین باغات شهر قم ارائه می شود