مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 21:052021-03-04دانش

لزوم تربیت نیروهای انسانی، به منظور فعال سازی و نگهداری آزمایشگاه ها


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اولین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری های آزمایشگاهی با اشاره به اهمیت فعالیت کارشناسان استاندارد آزمایشگاه ها، - معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اولین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری های آزمایشگاهی با اشاره به اهمیت فعالیت کارشناسان استاندارد آزمایشگاه ها، بر لزوم تربیت نیروهای انسانی، به منظور فعال سازی و نگهداری آزمایشگاه ها تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامحسین رحیمی، در این کنفرانس ملی که به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد، با اشاره به دو نوع تقسیم بندی آزمایشگاه ها از لحاظ کارکردی و ساختاری توضیح داد: آزمایشگاه ها را از منظر کارکردی به سه دسته آموزشی، پژوهشی و خدماتی و از لحاظ ساختاری به سه بخش آزمایشگاه های مرکزی، مرجع (همکار) و تخصصی (موضوعی) می توان تقسیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت کارشناسان استاندارد آزمایشگاه ها، بر لزوم تربیت نیروهای انسانی، به منظور فعال سازی و نگهداری آزمایشگاه ها تأکید کرد.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، راه اندازی سامانه شاعا را که به منظور شناسایی، شبکه سازی و به اشتراک گذاری تجهیزات وتوانمندی های آزمایشگاههای علمی کل کشور طراحی شده است، گام مهمی برشمرد و افزود: از جمله مسائل مهم در زمینه آزمایشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تربیت نیروهای انسانی، به منظور فعال سازی و نگهداری آزمایشگاه ها

لزوم تربیت نیروهای انسانی، به منظور فعال سازی و نگهداری آزمایشگاه ها