مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 19:252021-03-04اقتصادي

بخش بزرگی از مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی حل شد


قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشورگفت: هزار و 644 واحد تولیدی در کشور تحت تملک 10 بانک و موسسه اعتباری غیربانکی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، یکصد و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شامگاه چهارشنبه 13 اسفند ماه به منظور پیگیری و ارزیابی عملکرد دستگاه های مختلف در وزرات صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

بابک دین پرست در حاشیه این مراسم در خصوص موضوعات مطرح شده در جلسه گفت: موضوع واحدهای تولیدی تحت تملک شبکه بانکی مجدداً در این جلسه مطرح شد و با توجه به آمار اعلام شده در جلسه، از سوی بانک مرکزی از مجموع 32 بانک و مؤسسه اعتباری غیربانکی در کشور، آمار مربوط به هشت بانک و مؤسسه اعتباری غیربانکی هنوز مشخص نشده است؛ تعداد 14 بانک و مؤسسه اعتباری اعلام کردند که هیچ واحد تولیدی تحت تملک ندارند و تعداد هزار و 644 واحد تولیدی در تملک 10 بانک و مؤسسه اعتباری غیربانکی است.

قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور آمار اعلام شده را مربوط به پایان آذرماه 99 و سهم واحدهای صنعتی تحت تملک شبکه بانکی را هزار و 392 واحد عنوان کرد و افزود: بانک مرکزی متعهد شده است تا ظرف مدت یک هفته آمار مربوط به هشت بانک و مؤسسه اعتباری باقی مانده را نیز اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش بزرگی از مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی حل شد

بخش بزرگی از مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی حل شد