مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 18:202021-03-04اجتماعي

هیچ خودروی قاچاقی شماره گذاری نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: فرآیند شماره گذاری قاعده خود را دارد و بیشترین خودرو های خارجی که در داخل کشور وجود دارد، - سردار هادیانفر درباره خودرو های قاچاق و خودرو هایی که با پلاک خودرو های دیگر تردد می کنند، توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: فرآیند شماره گذاری قاعده خود را دارد و بیشترین خودرو های خارجی که در داخل کشور وجود دارد، خودرو های مدل 2017 و 2018 است و از سال 97 ورود خودرو های خارجی به داخل کشور ممنوع شده است.

وی ادامه داد: فرآیند شماره گذاری در پلیس راهور ناجا با دسترسی به سامانه های گمرک، وزارت صمت، استاندارد، محیط زیست انجام می شود.

بعد از مصوبه هیات دولت در سال 97 هیچ خودرویی نباید وارد کشور می شد، ولی براساس مصوبات دولت 13 هزار خودرویی که در گمرک معطل بودند اجازه شماره گذاری پیدا کردند، این ها و خودرو های مثل خودرو های استثنا هستند و در حال شماره گذاری اند.

سردار هادیانفر گفت: خودرویی به صورت قاچاق شماره گذاری نمی شود و در گزارشی که پخش شد و گفته شد که خودرویی در پارکینگ با قیمت 18 میلیارد است متعلق به سفارتخانه ای بوده و پلاک سیاسی داشته که براساس قانون می توانستند آن را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ خودروی قاچاقی شماره گذاری نمی شود

هیچ خودروی قاچاقی شماره گذاری نمی شود