مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 17:352021-03-04سياسي

دستگاه قضایی به طور جدی پیگیر استیفای حقوق جانبازان شیمیایی است


دبیر ستاد حقوق بشر ایران در جمع خانواده شهدا و جانبازان شیمیایی سردشت گفت: دستگاه قضایی به طور جدی پیگیر استیفای حقوق جانباران شیمیایی است و در این چارچوب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علی باقری کنی با اشاره به اینکه دولت هایی که امروز با ابزار سیاسی و اقتصادی بیشترین فشارها و گسترده ترین تحریم ها را علیه ملت ایران اعمال می کنند، اظهار داشت: این دولت ها ،همان هایی هستند که دیروز هم سلاح شیمیایی در اختیار صدام قرار دادند و هم از اقدام بین المللی علیه رژیم بعثی عراق جلوگیری و هم از انعکاس رسانه ای پ جنایت صدام جلوگیری کردند.

وی افزود: کشورهایی که دیروز وحشیانه با جنگ افزارهای شیمیایی به جان ملت ایران افتادند، امروز گستاخانه با نرم افزارهای موجود و قدرت اقتصادی و سیاسی، حقوق مردم ایران را پایمال می کنند.

دبیر ستاد حقوق بشر ایران تصریح کرد: به ساده لوحان غرب باور باید گفت حتی اگر ظلم و جنایت غربی ها را هم فراموش کنیم، آمریکا و همپیمانان غربی آن هیچگاه خوی سلطه گری و سرشت جنایت پیشگی را کنار نخواهند گذاشت.

باقری بیان کرد: به همین دلیل است که جلادان چکمه پوش که دیروز مردم را در کوی و برزن سردشت خفه کردند، امروز در لباس مدعیان حقوق بشر در پی تضییع حقوق ملت ایران در برج و باروی ژنو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی به طور جدی پیگیر استیفای حقوق جانبازان شیمیایی است

دستگاه قضایی به طور جدی پیگیر استیفای حقوق جانبازان شیمیایی است