مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 16:402021-03-04اقتصادي

سطح جنگل کاری در اراضی ملی سنندج به پنج هزار هکتار رسید


طی چند سال اخیر چهارهزار و 300 هکتار از اراضی ملی این شهرستان جنگل کاری شده و با تکمیل دو طرح در دست اقدام این میزان به بیش از پنج هزار هکتار می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رئوف نصری روز پنج شنبه در مراسم نمادین غرس نهال که به مناسبت هفته منابع طبیعی در روستای آرندان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش نیروهای منابع طبیعی و مشارکت مردم سنندج شاهد احیا عرصه های طبیعی در این شهرستان هستیم.

وی افزود: هم اکنون وسعت جنگل کاری در اراضی ملی این شهرستان به چهار و 300 هکتار رسیده است و طرح های جدید نیز در دست اقدام است.

نصری اعلام کرد: یکی از اهداف اصلی این سازمان توسعه جنگل کاری با مشارکت مردم در مناطق روستایی است و خوشبختانه این مهم در سایه مشارکت مردم این شهرستان به خوبی در حال اجراست.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سنندج اظهار کرد: امسال در دو سایت جداگانه در بخشی از منابع طبیعی شهرستان سنندج عملیاتی اجرایی جنگل کاری در منطقه ماموخ به وسعت 430 هکتار و در روستای روستای آرندان به وسعت 500 هکتار آغاز شده است و هم اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نصری اعلام کرد: تاکنون برای اجرای جنگل کاری در سایت ماموخ بیش از 18 میلیارد ریال و برای سایت آرندان حدود 10 میلیارد ریال هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح جنگل کاری در اراضی ملی سنندج به پنج هزار هکتار رسید

سطح جنگل کاری در اراضی ملی سنندج به پنج هزار هکتار رسید