مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 15:502021-03-04سياسي

اجازه نمی دهیم در هیچ کجا فساد لانه کند/ضرورت ساماندهی کولبران


رییس قوه قضاییه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی گفت: رفع مشکلات مردم باید به عنوان یک وظیفه قلمداد شود، اجازه نمی دهیم در هیچ کجا فساد لانه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله ابراهیم رییسی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با بیان اینکه حفظ کرامت مردم خیلی مهم است، افزود: در نگاه مدیریتی امروز آخرین حرفی که می زنند مشتری مداری است، نگاه دین اینگونه نیست، ما می گوییم باید مردم را دوست داشت، رفع مشکلات مردم به عنوان یک وظیفه باید باشد.

وی با بیان اینکه باید یقه فرد فاسد را گرفت به دست عدالت سپرد و او را مجازات کرد تا سبب اعتماد مردم شود، گفت: در قوه قضاییه بنا بر این گذاشتیم هر کجا پرونده مطرحی باشد آن را به سرانجام برسانیم، آنچه در کوچه و بازار می گویند و در سطح کشور به آنها رسیدگی می شود، این روش در مردم اطمینان ساز است و به آن عمل شد.

بعد از این اراده جدی نظام این است که اجازه ندهیم درهیچ کجا فساد لانه کند.

رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه مدیران باید هیئت تخلفات اداری را فعال کنند، افزود: همچنین بازرسی های درون سازمان و نظارت های درون سازمانی را فعال شود، هر چه در درون سازمان بخش های نظارتی فعال تر باشد می تواند تاثیرگذارتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم در هیچ کجا فساد لانه کند/ضرورت ساماندهی کولبران

اجازه نمی دهیم در هیچ کجا فساد لانه کند/ضرورت ساماندهی کولبران