مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 15:002021-03-04اجتماعي

4 هزار اصله درخت در ورودی شهر بیرجند کاشته شد


طی مراسمی، با حضور استاندار و سایر مسئولان استانی، همزمان با سراسر کشور و به مناسبت روز درختکاری، چهار هزار اصله درخت در ورودی شهر بیرجند کاشته شد.

- حمید ملانوری، استاندار خراسان جنوبی، امروز پنج شنبه 14 اسفند در این مراسم بیان کرد: توجه به محیط زیست از اهمیت بسیار بسزایی برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خاطرنشان کرد: همه ساله در نیمه اسفندماه و به طور همزمان در سراسر کشور، منابع طبیعی نسبت به کاشت درخت همت می گمارد که این اقدام در بهبود شرایط محیط زیست مؤثر است.

وی با تأکید بر اینکه درخت در سلامت شهروندان و زیبایی محیط نقش مهمی دارد، تصریح کرد: درخت باعث شادابی محیط زیست شده، تنفس هوای پاک را برای ما به همراه دارد و مهمتر این که در بحث های توسعه ای از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

استاندار یادآور شد: به جهت اهمیت موضوع، در بحث توسعه فضای سبز از سوی دستگاه های مرتبط و مردم باید اقدامات مؤثری صورت پذیرد.

ملانوری به کاشت 4 هزار اصله نهال در ورودی شهر بیرجند اشاره کرد و گفت: این اقدام ضمن زیباسازی ورودی مرکز استان، به محیط زیست کمک کرده و باعث پایداری منابع طبیعی می شود.

وی به موضوع خشکسالی حاکم بر استان اشاره کرد و اظهار کرد: بارندگی های اندک طی سال های گذشته سبب شده خراسان جنوبی، استانی خشک و کم آب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار اصله درخت در ورودی شهر بیرجند کاشته شد

4 هزار اصله درخت در ورودی شهر بیرجند کاشته شد