مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 14:152021-03-04سياسي

ضرورت تشکیل کمیته های کمک رسانی محله محور در اردستان


امام جمعه اصفهان با تاکید بر تشکیل کمیته های کمک رسانی محله محور گفت: نباید مردم را همیشه به کمک های کمیته امداد عادت دهیم.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه اصفهان با تاکید بر تشکیل کمیته های کمک رسانی محله محور گفت: نباید مردم را همیشه به کمک های کمیته امداد عادت دهیم.

آیت الله یوسف طباطبایی نژاد امروز (پنج شنبه- 14 اسفندماه) در دیدار با کارکنان کمیته امداد امام خمیی (ره) اردستان به مناسبت هفته اکرام و نیکوکاری، اظهار کرد: هیچ کار حسنه و خوبی بالاتر از انفاق در راه خدا نیست که هر قدم از آن 700 ثواب دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد فقیر جامعه به دلایلی تحت پوشش کمیته امداد قرار نگرفته اند، افزود: در راستای کمک به نیازمندان و محرومان، شناسایی افراد نیازمند واقعی از موضوعات مهم است که کمیته امداد باید هدف گذاری کند.

امام جمعه اصفهان گفت: یکی از اقدامات اصلی دین اسلام رسیدگی به مردم است و کارکنان کمیته امداد باید جایگاه خود را ارزشمند بدانند که در جایگاه ائمه و بزرگان دین قرار دارند.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه یکی از فعالیت های کمیته امداد تبلیغ برای تغییر روحیه مردم و کمک به نیازمندان است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم کشور با همه سختی هایی که در زندگیشان مواجه هستند، کمک های قابل توجهی را به کمیته امداد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل کمیته های کمک رسانی محله محور در اردستان

ضرورت تشکیل کمیته های کمک رسانی محله محور در اردستان