مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-04سياسي

قضات در علم و دانش قضایی باید روزآمد شوند/آمارگرایی بزرگترین آفت


قضات و همکاران قضایی در علم و دانش قضایی باید روزآمد باشند، در موضوعات تکراری شاید بشود ساده تصمیم گرفت اما در موارد پیچیده دقت نظر بیشتری لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله ابراهیم رییسی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با قضات و کارکنان دادگستری آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه همواره باید خود را در محضر خدا دید، دقت از هرگونه خطا و اشتباه ما را مصون دارد، اظهار کرد: همکاران قضایی استان پرونده ها و موارد مطروحه در دادگستری را عنایت خاص داشته باشند.

رییس قوه قضاییه با اشاره به بازداشت های اخیر، گفت: ضرورت دارد حکم بازداشت ها با دلایل قطعی و منطقی قوی صادر شود و باید آبروی افراد و خانواده بازداشت شده ها را با دلایل ساده از بین نبریم.

آیت الله با بیان اینکه کار قضاوت کار سنگینی است برای قاضی شدن دو شرط لازم است اولی علم و دانش و شرط دوم عدالت و تقوا و یک قاضی باید این دو موضوع را در کار خود مد نظر قرار دهد، افزود: به پرونده هایی که در دادگستری وجود دارد باید نگاه مضاعفی داشته باشیم تا روند پرونده ها با عدالت جلو رود.

رییس قوه قضا با تاکید بر اینکه بر مسئولان واجب است سخن مردم را بشنوید و برای رفع مشکلات مردم، حوصله داشته باشند و مسئولان باید تلاش مضاعف کنند تا کمبودهای تجهیزات، نیروی انسانی و ساختمان های قضایی را جبران ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات در علم و دانش قضایی باید روزآمد شوند/آمارگرایی بزرگترین آفت

قضات در علم و دانش قضایی باید روزآمد شوند/آمارگرایی بزرگترین آفت