مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-04سياسي

روحانیت در همه جریانات تأثیرگذار بوده اند


روحانیت در همه جریانات تأثیرگذار بوده اند و باید پرچم‎داری خود را حفظ و مسؤولان را حمایت و حتی نقد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت ورامین، اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه انس بیشتر جامعه روحانیت است و اگر گره ای در کار قشر روحانیت است توسط این شورا باز شود.

وی با ذکر این نکته که وحدت بین روحانیت از قبل انقلاب خصوصا جلسات مبارزاتی و نقش آفرینی آن ها در شکل گیری انقلاب بوده است گفت: همه اصناف و اقشار شغلی در قالب تشکلی با هم ارتباط دارند ولی روحانیت از داشتن تشکیلات منسجم محروم است و امید داریم با تشکیل این شورا پیگیری ها روند منسجم تری را پیدا کند.

امام جمعه موقت ورامین با عنوان اینکه روحانیت در همه جریانات تأثیرگذار بوده اند، تصریح کرد: باید روحانیت پرچمداری خود را حفظ کنند و مسؤولان را حمایت و حتی نقد کند روحانیت شان بالایی دارد و جاهایی مثل انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان رهبری باید روشنگری نماید و هدایتگر افکار مردم جهت انتخاب اصلح باشد.

محمودی بیان کرد: ما باید شورای مرکزی روحانیت داشته باشیم و بسیاری از پیگیری های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی توسط این شورا پیگیری گردد در مواقع حساس اعلام نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت در همه جریانات تأثیرگذار بوده اند

روحانیت در همه جریانات تأثیرگذار بوده اند