مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-04سياسي

همکاری راه آهن و جهاد دانشگاهی در حوزه قطارهای پرسرعت و تکنولوژی های نوین ریلی


مدیرعامل شرکت راه آهن با اشاره به همکاری راه آهن و جهاد دانشگاهی در مرکز جامع تست ریلی، گفت: در موضوعاتی نظیر قطار پرسرعت و تکنولوژی های نو ریلی با جهاد دانشگاهی همکاری خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بعدازظهر امروز و با حضور رییس جهاد دانشگاهی (حمیدرضا طیبی)، مدیرعامل راه آهن (سعید رسولی) و نماینده شرکت های زیرمجموعه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن که در حوزه تولید سوزن ریل فعالیت دارند ، از پروژه سخت کاری انفجاری (تکمیل حلقه فناوری تولید تکه مرکزی سوزن و ریل) در نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: سال گذشته در نمایشگاه هفتم حمل ونقل ریلی از قطعه مرکزی داخلی سازی شده سوزن رونمایی شد که شرکت ایرید این قطعه را ساخته بود.

سعید رسولی ادامه داد: از پارسال تاکنون جهاد دانشگاهی با همکاری صنایع دفاعی کشور به فناوری دست یافتند که به وسیله انفجار سختی قطعه مرکزی سوزن ریل ارتقا می یابد.

وی اظهار کرد: بدین ترتیب با ارتقای کیفیت، بار محوری از 22 تن به 30 تن ارتقا می یابد، یعنی توان حمل 30 تن بار با این فناوری فراهم می شود ، ایجاد امکان حرکت قطار با سرعت بسیار بیشتر با این فناوری فراهم می شود و عمر قطعه مرکزی سوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری راه آهن و جهاد دانشگاهی در حوزه قطارهای پرسرعت و تکنولوژی های نوین ریلی

همکاری راه آهن و جهاد دانشگاهی در حوزه قطارهای پرسرعت و تکنولوژی های نوین ریلی