مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-04اقتصادي

کارخانه روغن شیراز زمینه استقلال در این کالا را فراهم می کند


معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان معتقد است که با احداث کارخانه جدید روغن نباتی در شیراز، زمینه استقلال در تولید و همچنین رفع نیاز به واردات روغن خام در کشور را فراهم خواهد شد.

- ایسنا/فارس معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان معتقد است که با احداث کارخانه جدید روغن نباتی در شیراز، زمینه استقلال در تولید و همچنین رفع نیاز به واردات روغن خام در کشور را فراهم خواهد شد.

عباس تابش بعد از ظهر پنح شنبه 14 اسفند در آیین کلنگ زنی محل جدید شرکت روغن نباتی شیراز در منطقه ویژه اقتصادی، بیان کرد: یکی از مطالباتی که در سطح استان فارس و به خصوص در کلانشهر شیراز وجود داشت، جابجایی صنایع آلاینده از جمله روغن نباتی شیراز به خارج از فضای شهری بود.

او اضافه کرد: مشکلات اقتصادی موجود در کشور که عامل آن تحریم های ظالمانه است باعث شده تا رزمندگان اقتصادی عمر و سرمایه خود را برای رفاه عامه مردم هزینه کرده و در این راه تلاش های مثمرثمری انجام دهند.

مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، خاطرنشان کرد: وزارت صنعت معدن و تجارت، استانداری فارس و سرمایه گذار بخش خصوصی در تلاش است تا با فراهم کردن مقدمات ساخت سریع تر کارخانه روغن نباتی زمینه انتقال آن را در کوتاه تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه روغن شیراز زمینه استقلال در این کالا را فراهم می کند

کارخانه روغن شیراز زمینه استقلال در این کالا را فراهم می کند