مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-04سياسي

باغ موزه هنر به داشته های گردشگری شیراز اضافه می شود


شهردار شیراز باغ موزه هنر این کلانشهر که با زیربنای حدود 20 هزار مترمربع در دست احداث قرار گرفته است را داشته جدید این کلانشهر دانست و گفت: در نقطه کانونی این باغ، - ایسنا/فارس شهردار شیراز باغ موزه هنر این کلانشهر که با زیربنای حدود 20 هزار مترمربع در دست احداث قرار گرفته است را داشته جدید این کلانشهر دانست و گفت: در نقطه کانونی این باغ، یک موزه احداث خواهد شد که در آینده به یکی از مراکز گردشگری شیراز تبدیل می شود.

حیدر اسکندرپور پنج شنبه 14 اسفند در آیین گرامیداشت روز ملی درختکاری و کلنگ زنی باغ موزه هنر بیان کرد: طبق قانون شورای عالی شهرسازی، حفظ و نگهداری باغ های قصردشت به عهده شهرداری است.

او افزود: براساس قانون و تصمیم این شورا، باغ های شیراز به 5 گروه تقسیم شد و قانون گذار و سیاست گذار این اجازه را به شهرداری می دهد که برای حفظ و احیای باغ های گروه یک قصردشت، تغییر کاربری باغ های گروه 5 را انجام و از محل درامد حاصل از این تغییر کاربری، باغ های گروه یک را تملک و نگهداری کند.

شهردار شیراز با بیان اینکه تاکنون 250 هکتار از باغ های گروه یک قصردشت به تملک شهرداری درآمده است، عنوان کرد: اینکه آیا ما به درستی توانسته ایم 250 هکتار باغ تملک شده را نگهداری کنیم موضوع مهمی است و پس از تملک مردم انتظار دارند که بهتر نگهداری شوند، لذا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ موزه هنر به داشته های گردشگری شیراز اضافه می شود

باغ موزه هنر به داشته های گردشگری شیراز اضافه می شود