مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:302021-03-04سياسي

ابتکار اپرای مونیخ برای جلب مخاطب در کرونا


اپرای مونیخ برای بازگرداندن زندگی به اجراهایی که به ناچار از طریق فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد، ابتکاراتی انجام داده که یکی از آنها امکان ایجاد سروصداهای معمول تماشاگران حین اجراست.

- جی پلاس، نزدیک به یک سال است که همه گیری یا عالم گیری ویروس کرونا زندگی فرهنگی و هنری را با اختلال جدی مواجه کرده است و اپراها در همه کشورها از این اختلال و شاید بهتر است بگوییم توقف فعالیت مستثنا نبوده اند.

تا به حال ابتکارات متعددی چون استرمینگ برای حفظ مخاطب زنده اجراهای موسیقی به کار گرفته شده اما هیچکدام آنچنان که باید تجربه شگفت انگیز و خاصی را خلق نکردند.

ایرنا نوشت؛ استرمینگ روشی است که به وسیله آن می توان یک فایل چندرسانه ای مانند صدا و یا تصویر ویدئویی را بدون این که احتیاج به دانلود همه فایل باشد، روی اینترنت از نقطه زمان مورد درخواست مشاهده کرد.

ویدئو استریمینگ با قابلیت در اختیار قراردادن درلحظه دیتا به مخاطب اجازه می دهد از محتوا قبل از اینکه تمام فایل دانلود شود، شروع به استفاده و مشاهده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی روزنامه فرانسوی لو فیگارو، اپرای دولتی باوییر (Bayerische Staatsoper) که خانه اپرا و باله مونیخ محسوب می شود برای سایت استرمینگ اجراها دست به ابتکار استفاده از ماشین صدا زده است تا تماشاگر بتواند همان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار اپرای مونیخ برای جلب مخاطب در کرونا

ابتکار اپرای مونیخ برای جلب مخاطب در کرونا