مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:302021-03-04سياسي

مدیر آژانس اتمی: ماه آینده گفتگوهای فنی در تهران خواهم داشت


گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که در اوایل ماه آوریل ماه آینده میلادی (اواسط فروردین) گفتگوهای فنی مابین آژانس و ایران در تهران برگزار خواهد شد و تهران نیز از برگزاری نشست فنی در ابتدای آوریل آینده استقبال کرده است.

- گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که در اوایل ماه آوریل ماه آینده میلادی (اواسط فروردین) گفتگوهای فنی مابین آژانس و ایران در تهران برگزار خواهد شد و تهران نیز از برگزاری نشست فنی در ابتدای آوریل آینده استقبال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که ایران و آژانس در اوایل ماه آوریل (اواسط فرودین) در تهران نشست های فنی برگزار خواهند کرد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که در اوایل ماه آوریل ماه آینده میلادی (اواسط فروردین) گفتگوهای فنی مابین آژانس و ایران در تهران برگزار خواهد شد و تهران نیز از برگزاری نشست فنی در ابتدای آوریل آینده استقبال کرده است.

وی در ادامه افزود: ما به ایرانیان گفته ایم که برای یافتن راه حل ها و توضیحات باید پشت میز بنشینیم تا در مورد مسائل فنی بحث کنیم.

مدیرکل گفت که در نتیجه مشورت های فشرده ای که با ایران داشته است، تهران ضمن استقبال از ابتکار وی پذیرفته است که در تلاشی متمرکز با هدف روشن کردن برخی مسائل با آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آژانس اتمی: ماه آینده گفتگوهای فنی در تهران خواهم داشت

مدیر آژانس اتمی: ماه آینده گفتگوهای فنی در تهران خواهم داشت