مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-04سياسي

از نارضایتی کارکنان نیروگاه رامین از شرکت در آزمون تا صدور مجور برگزاری آزمون


با وجود اینکه نیروهای پیمانکار نیروگاه رامین از شرکت در آزمون تبدیل وضعیت اشتغال به دلیل شیوع کرونا رضایت ندارند اما مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به منظور تبدیل وضعیت اشتغال تعداد 280 نفر از نیروهای پیمانکار قرار است نیروگاه رامین آزمونی را در روز جمعه 15 اسفندماه همزمان با سراسر کشور برگزار کند.

بر همین اساس، مدیریت نیروگاه رامین طی نامه ای به فرماندهی قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان درخواست موافقت با برگزاری آزمون را می کند و  این ستاد موافقت خود به شراط رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به مدیریت نیروگاه رامین اعلام کرد.

  نارضایتی کارکنان نیروگاه رامین از برگزاری آزمون این در حالی است که کارکنان این نیروگاه به دلیل وضعیت نامناسب شیوع ویروس کرونا در استان از برگزاری آزمون در محل نیروگاه رامین با این تعداد از شرکت کننده رضایت ندارند.

یکی از کارکنان این نیروگاه می گوید: تعداد زیادی از همکاران ما در نیروگاه به ویروس کرونا مبتلا شده اند، برخی دوران نقاهت خود را گذرانده اند و برخی دیگر در خانه قرنطینه هستند، ضمن اینکه چند روز گذشته یکی از کارکنان نیروگاه به دلیل کرونا فوت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نارضایتی کارکنان نیروگاه رامین از شرکت در آزمون تا صدور مجور برگزاری آزمون

از نارضایتی کارکنان نیروگاه رامین از شرکت در آزمون تا صدور مجور برگزاری آزمون