مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-04دانش

هنر دیجیتال، امکان شخصی شدن هنر را فراهم می کند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: هنر دیجیتال، امکان شخصی شدن هنر را فراهم می کند، در حالی که این امکان در هنرهای سنتی در محدودیت مکان است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: هنر دیجیتال، امکان شخصی شدن هنر را فراهم می کند، در حالی که این امکان در هنرهای سنتی در محدودیت مکان است.

حجت الاسلام سعید رضا عاملی، روز پنجشنبه 14 اسفندماه، در مراسم مجازی اختتامیه دومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال در دانشگاه هنر اسلامی تبریز با بیان اینکه اتفاق های زیادی در عرصه ارتباطات مجازی اتفاق می افتد، اظهار کرد: حتی نوشتن یک زیرنویس در کنار یک عکس و یک متن ادبی هم خلاقیت محسوب می شود.

وی اضافه کرد: بازتولید و قطعه برداری از عرصه های هنری، امکان خلاقیت بیشتری را برای تولیدکنندگان فراهم می کند.

وی گفت: دیجیتالی شدن هنر و به کار گرفتن آن در بستر فضای مجازی، شخصی شدن متفاوت هنر را سبب می شود و حتی اگر از باب ارجاع دادن یک تصویر به فرد دیگری باشد، ظرفیت شخصی شدن جدیدی را فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که هنر دیجیتال هنر عرصه واقعیت مجازی است، اظهار کرد: وقتی نور آنالوگ را در صحنه ای می تابانیم، در نهایت پنج الی شش رنگ ظاهر می شود، درحالیکه نور دیجیتال از چندین میلیون ترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر دیجیتال، امکان شخصی شدن هنر را فراهم می کند

هنر دیجیتال، امکان شخصی شدن هنر را فراهم می کند