مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-04سياسي

انتقاد تند رییس سازمان بسیج از دولت هاشمی


خسارت های مسیر اقتصادی که از سه دهه گذشته از دولت سازندگی شروع شد و تداوم یافت، باعث لرزش دیوارهای اقتصاد کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در چهارمین مجمع عمومی جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در فرهنگ غنی اسلامی ما مبانی فکری و اعتقادی بسیار روشنی برای جهاد اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی مردم سالار وجود دارد و از اندیشه های بلند انقلابی امامین انقلاب اسلامی برخورداریم.

وی با بیان اینکه امام توانست با مدیریت الهی و مردمی ولایت فقیه چالش بزرگ جنگ را به یک گنجینه برای انقلاب تبدیل کنند، اظهار داشت: مردم باید در همه امور سالار خودشان باشند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه مدل اقتصادی که بعد دفاع مقدس اعمال شد خسارت های سنگینی به ملت وارد کرد، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی حجم سنگینی از خدمات را انجام داده و می دهد و تحیر برانگیز است و این در حالی است که در شهرهای ما حجم عظیمی از ساختمان های دولتی ساخته می شود که در معیشت مردم تاثیری ندارند و سفره مردم را می بلعند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه خسارت هایی که از مسیر اقتصادی که در از سه دهه گذشته از دولت سازندگی شروع شد و تداوم پیدا کرد باعث لرزش دیوارهای اقتصاد کشور شد، بیان کرد: وقتی زلز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند رییس سازمان بسیج از دولت هاشمی

انتقاد تند رییس سازمان بسیج از دولت هاشمی