مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-04سياسي

معاون اول رییس جمهور به یزد سفر می کند


اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور به اتفاق وزیر نیرو روز شنبه 16 اسفندماه به منظور افتتاح چند طرح عمرانی به استان یزد سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهره بهره برداری از خط 230 کیلوولت ابرکوه - اسمالون یزد، افتتاح کتابخانه مرکزی یزد، افتتاح چند واحد اقامتگاه سنتی، افتتاح بندرخشک پیشگامان، افتتاح مرکز جامع سلامت احمدآباد و چند طرح دیگر از برنامه های این سفر یک روزه به استان یزد است.

جهانگیری و وزیر نیرو همچنین در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد حضور می یابند و با نخبگان استان نیز دیدار و گفتگو خواهند کرد.

یکی از مهمترین طرح های قابل افتتاح و بهره برداری در این مراسم، افتتاح خط 230 کیلوولت ابرکوه - اسمالون یزد است که در هفته چهل و چهارم از پویش هر هفته الف ب ایران به بهره برداری خواهد رسید.

ایا خط با هدف ایجاد زمینه برقراری رینگ شبکه برق شهرستان های ابرکوه و خاتم، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تامین برق صنایع و معادن منطقه اسمالون ایجاد شده است.

طول خط 230 کیلوولت ابرکوه- اسمالون 89.

2 کیلومتر بوده و با دو مدار و 310 دستگاه برج، با هزینه هزار میلیارد ریالی بهره برداری از آن توسط معاون اول رییس جمهور و وزیر نیرو آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهور به یزد سفر می کند

معاون اول رییس جمهور به یزد سفر می کند