مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-04سياسي

بسیاری از تجهیزات ایستگاه مترو «دولاب » و «میدان قیام» داخلی است


دو ایستگاه مترو «دولاب» و «میدان قیام» با اعتبار 580 میلیارد تومان احداث شده است و برای اولین بار در شرایط تحریم بسیاری از تجهیزات این ایستگاه ها داخلی است.

- شهردار تهران گفت: دو ایستگاه مترو دولاب و میدان قیام با اعتبار 580 میلیارد تومان احداث شده است و برای اولین بار در شرایط تحریم بسیاری از تجهیزات این ایستگاه ها داخلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیروز حناچی، شهردار تهران صبح امروز در مراسم افتتاح دو ایستگاه متروی دولاب و میدان قیام که با حضور استاندار تهران و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین شهری با دستور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس صورت گرفت، گفت: این دو ایستگاه مترو با اعتبار 580 میلیارد تومان در دو منطقه تاریخی تهران احداث شده است و برای اولین بار در شرایط تحریم بسیاری از تجهیزات این ایستگاه ها داخلی است.

وی یا یادآوری اینکه در روزهای پایانی اسفندماه سال جاری قطار ملی با 80 درصد توان داخلی با حضور رییس جمهور رونمایی خواهد شد.

گفت: صدور پروانه های ساختمانی امسال نسبت به سال 91، 70 درصد کاهش داشته است و هم اکنون به 8000 پروانه رسیده است.

در عین حال تخلفات ساختمانی هم 30 درصد کاهش یافته است.

حناچی با اشاره به اوراق مشارکت برای مدیریت شهری گفت: 7000 میلیارد اوراق مشارکت در سال 96 و 13 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت در سال 97


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از تجهیزات ایستگاه مترو «دولاب » و «میدان قیام» داخلی است

بسیاری از تجهیزات ایستگاه مترو «دولاب » و «میدان قیام» داخلی است