مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-04سياسي

استقرار یکی از بهترین و بزرگترین فضاهای آموزشی هلال احمر در ساوه


یکی از بهترین و بزرگترین فضاهای آموزشی در اختیار جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه است.

- ایسنا/مرکزی دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور گفت: یکی از بهترین و بزرگترین فضاهای آموزشی در اختیار جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه است.

دکتر محمدحسن قوسیان مقدم 14 اسفندماه در بازدید از نحوه برگزاری آزمون کسب درجه ایثارگری که به میزبانی جمعیت هلال احمر ساوه در جریان است، اظهار کرد: عمده وظایف جمعیت هلال احمر از طریق نیروی داوطلب انجام می شود به طوری که بخشی از اقدامات در حوزه امداد و نجات و حوادث و سوانح است و بخشی به امداد و نجات در حوادث جاده ای مرتبط می شود که عمدتا نیروهای امدادگر انجام می دهند.

وی با بیان اینکه درجه ای به نام درجه ایثار در جمعیت هلال احمر تعریف شده که درجه امداد و نجات بین المللی است، گفت: برای کسب این درجه توسط امدادگران مراحل مختلفی پیش بینی شده است که شاید 10 تا 15 سال کسب این درجه پس از ورود امدادگران به جمعیت هلال احمر به طول بینجامد.

قوسیان مقدم تصریح کرد: داوطلبان برای کسب این درجه باید مسابقاتی را طی کنند که هرسال برگزار می شود و هر دو سال یکبار نیز مجدد این درجه روزآمد می شود.

وی با بیان اینکه در وضعیت کرونا برگزاری این مسابقات دشوار بود، اما با تدبیر جمعیت مقرر شد که بخش خواهران که تعداد کمتری دارد در شهرستان ساوه دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار یکی از بهترین و بزرگترین فضاهای آموزشی هلال احمر در ساوه

استقرار یکی از بهترین و بزرگترین فضاهای آموزشی هلال احمر در ساوه