مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-04سياسي

تضمین حفظ تعهدات پادمانی ایران؛ درخواست آمریکا از آژانس


نمایندگی آمریکا در نهاد های بین المللی مستقر در وین در بیانیه ای نوشت، آژانس بین المللی انرژی اتمی باید به نظارت بر برنامه هسته ای ایران ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نمایندگی آمریکا در نهادهای بین المللی مستقر در وین در بیانیه ای خطاب به آژانس بین المللی انرژی اتمی نوشت، این نهاد باید فعالیت های پادمانی در قبال برنامه هسته ای ایران را تضمین کند.

در این می نویسد، چگونه خاتمه دادن به این نظارت ها می تواند اعتمادسازی ایران از برنامه هسته ای خود را محقق کند؟ این گام ها غیرسازنده هستند و ایران باید آن ها را لغو کند.

در این بیانیه آمده است، شورای حکام آژانس باید از اعمال نظارتی آن حمایت کند و اعضای آن نیز باید از درستی رژیم پادمانی حمایت کنند زیرا این مسائل بر امور پادمانی در سطح بین المللی تأثیرگذار است.

اکنون ایران یک فرصت دیگر در اختیار دارد تا همکاری های لازم را داشته باشد و ما به طور دقیق منتظر پاسخ سازنده ایرانی ها خواهیم ماند .

این بیانیه می افزاید: ایالات متحده مانند دیگر اعضا، دیدگاه های خود در قبال گام های بعدی درخصوص از دست دادن فرصت از سوی ایران در رفع نگرانی های آژانس را تنظیم خواهد کرد .

در انتهای این بیانیه آمده است: راستی آزمایی قدرتمند، محور اصلی رژیم عدم گسترش [سلاح های اتمی] در سطح جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضمین حفظ تعهدات پادمانی ایران؛ درخواست آمریکا از آژانس

تضمین حفظ تعهدات پادمانی ایران؛ درخواست آمریکا از آژانس