مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-04سياسي

جهان امروز برای تنفس نیازمند توجه به منابع طبیعی و محیط زیست است


در گذشته نگاه به درختکاری بیشتر به دلیل ایجاد فضایی زیبا، نشاط و شادابی بود اما امروز جهان برای نفس کشیدن نیاز به درختکاری و توجه به منابع طبیعی و محیط زیست دارد.

- ایسنا/مرکزی نماینده ساوه گفت: در گذشته نگاه به درختکاری بیشتر به دلیل ایجاد فضایی زیبا، نشاط و شادابی بود اما امروز جهان برای نفس کشیدن نیاز به درختکاری و توجه به منابع طبیعی و محیط زیست دارد.

به مناسبت گرامیداشت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، مراسم نمادین روز درختکاری توسط شهرداری ساوه با حضور حجت الاسلام سبزی نماینده مردم، فرماندار، مدیران شهری، اعضای شورای اسلامی شهر، فعالان حوزه محیط زیست و مسئولان شهرستان در محل رمپ و لوپ پل زیرگذر غدیر برگزار شد.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در این آیین اظهار کرد: کاشت درخت در صدر اسلام مورد توجه نبی مکرم اسلام(ص) و امامان معصوم بوده است.

وی ادامه داد: درخت مظهر زیبایی و حیات و یکی از زیباترین و پرثمرترین نعمت های بیکران خداوند است که بخش مهمی از نیازهای انسان را برآورده می سازد لذا از مسئولان و آحاد مردم انتظار داریم که به مسئله فضای سبز اهمیت بدهند و نگذارند که کشور و زندگی مردم از این نعمت بزرگ پروردگار محروم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان امروز برای تنفس نیازمند توجه به منابع طبیعی و محیط زیست است

جهان امروز برای تنفس نیازمند توجه به منابع طبیعی و محیط زیست است