مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-04پزشكي

برگزاری اردوهای جهادی علوم پزشکی با محوریت «آموزش در سلامت»


معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به لزوم برگزاری اردوهای جهادی در دانشگاه های علوم پزشکی با محوریت «آموزش در سلامت» گفت: - معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به لزوم برگزاری اردوهای جهادی در دانشگاه های علوم پزشکی با محوریت آموزش در سلامت گفت: کاری که انجام می دهیم باید مفید فایده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشجویان دیگر دستگاه های کشور در دانشگاه های خود حضور نداشتند، دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور جسورانه به میدان آمدند و در میدان ماندند و در برابر این بیماری ایستادگی کردند.

دانشجویان فعال در مسیر مبارزه با شیوع بیکاری کووید 19 حرکت کردند لاری با بیان این که در تمام مدتی که دانشگاه ها تعطیل بود، دانشجویان فعال در حوزه های فرهنگی با تولیدات فرهنگی تلاش کردند در مسیر مبارزه با شیوع بیماری کووید 19 حرکت کنند، تصریح کرد: بر این اساس حرکت های جمعی موفقی از قبیل پویش زندگی دست یاریگر تو است توسط دانشجویان علوم پزشکی اجرا شد.

وی افزود: در طرف دیگر این حضور، تعداد زیادی از دانشجویان در تولید مواد ضدعفونی مانند ماسک و.

موفق ظاهر شدند.

به واقع دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در دوران شیوع کرونا در عرصه حضور داشتند و این موضوع در تاریخ این کشور با افتخار به ثبت خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوهای جهادی علوم پزشکی با محوریت «آموزش در سلامت»

برگزاری اردوهای جهادی علوم پزشکی با محوریت «آموزش در سلامت»