مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 11:202021-03-04سياسي

قصد مخالفان نرسیدن پیام جمهوری اسلامی به دنیاست


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید براینکه قصد مخالفان ممانعت از رسیدن پیام جمهوری اسلامی به جهانیان است، لزوم استفاده از همه ظرفیت ها در راستای رساندن پیام ایرانی مسلمان به دنیا را مورد تاکید قرار داد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید براینکه قصد مخالفان ممانعت از رسیدن پیام جمهوری اسلامی به جهانیان است، لزوم استفاده از همه ظرفیت ها در راستای رساندن پیام ایرانی مسلمان به دنیا را مورد تاکید قرار داد.

آیت الله لطف الله دژکام پنج شنبه 14 اسفند در نخستین نشست فعالان بین الملل در سومین حرم اهل بیت (ع) بیان کرد: در حوزه تبلیغ و پیام رسانی همواره با مشکل نبود یا کمبود ابزار نیز مواجه بوده ایم و مشکلات دیگری نیز وجود دارد که مانع اقدام هستند.

او با اشاره به اینکه مخالفان در تلاش هستند تا پیام جمهوری اسلامی به دنیا نرسد، ترور سردار سلیمانی را از جمله اقدامات بازدارنده در همین زمینه برشمرد و گفت: افرادی که حمل رسالت می کنند، از غیرخدا نمی ترسند و این امر در روز گار ما مصداق بسیاری دارد.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به شکل گیری نهادهای بین المللی بعد از جنگ جهانی دوم، گفت: کسانی که در جنگ پیروز شدند، اساس هایی را برای اینکه حکومت خود را بر دنیا پیش ببرند، چیدند و از همین رو، مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصد مخالفان نرسیدن پیام جمهوری اسلامی به دنیاست

قصد مخالفان نرسیدن پیام جمهوری اسلامی به دنیاست