مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-04سياسي

راه اندازی شبکه مراکز نیکوکاری در همدان برای نخستین بار در کشور


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: شبکه مراکز نیکوکاری محلی و سامانه جامع نیکوکاری برای نخستین بار در کشور در استان همدان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مرتضی بختیاری ظهر امروز در مراسم رونمایی از شبکه مراکز نیکوکاری محلی و سامانه جامع نیکوکاری استان همدان با بیان اینکه کمیته امداد در روز 14 اسفند سال 1357 توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی افتتاح شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب محرومان و مستضعفان است و آنها صاحب اصلی این انقلاب هستند بنابراین وقتی عزیزی خدمات دریافت می کند نباید خجالت زده شود، ضمن اینکه حرمت این فرد نیز باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه سامانه ای که کمیته امداد راه اندازی کرده در کنار خیریه های دیگر است و خیران نباید از کارهای خیرخواهانه کنار بکشند افزود:  خیریه ها کارهای بسیار بزرگی  چون مدرسه سازی،کمک به ایتام، کمک های مومنانه و .

را به انجام رسانده اند که ضمن تشکر از انها اطمینان می دهیم کمیته امداد در کنار آنها خواهد بود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه  این سامانه به شکلی برنامه ریزی شده که افراد با عزت از خدمات برخوردار شوند گفت: یکی از دغدغه های نماینده ولی فقیه در همدان ساماندهی خیریه ها در استان بوده که به لطف خدا با این سامانه با رعایت تکریم عزیزان نیازمندی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شبکه مراکز نیکوکاری در همدان برای نخستین بار در کشور

راه اندازی شبکه مراکز نیکوکاری در همدان برای نخستین بار در کشور