مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-04اجتماعي

اجازه تغییر کاربری اراضی در استان سمنان داده نمی شود


استاندار سمنان بابیان اینکه سودجویی انگیزه قطع درختان تنومند در استان سمنان است، گفت: تغییر کاربری اراضی، خط قرمز استانداری که به طور جد با آن برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر ظهر پنج شنبه در آیین درختکاری به میزبانی محوطه باز استانداری سمنان ضمن بیان اینکه برخی افراد باانگیزه های سوداگرانه بی رحمانه تیشه برریشه درختان تنومند استان می زنند، ابراز داشت: یکی از کارهای پراهمیت و اولویت دار مقاومت در برابر تغییر کاربری فضای سبز است که این مهم خط قرمز استانداری نیز محسوب می شود.

وی ضمن بیان اینکه با تغییر کاربری ها به خصوص فضای سبز استان سمنان برخوردمی شود، افزود: طی مدت دو سال و چند ماه حضورم در استان سمنان، به جز در مواردی محدود مانند آنچه در تصمیم اخیر استانداری در شاهرود به انجام رسید و آن نیز الزاماً به شرط ایجاد چندین برابر فضای سبز موجود تغییر کاربری شکل گرفت، هیچ گاه اجازه تغییر کاربری فضای سبز را صادر نشده است.

استاندار سمنان بابیان اینکه به عنوان استانی پاک ازنظر وضعیت هوا شناخته شده هستیم، ابراز داشت: سمنان تنها چند روز از سال تحت تأثیر هوای پایتخت قرار می گیرد اما هیچ تضمینی نیست که آلودگی هوای پایتخت به استان سمنان سرایت نکند با غفلت یا صدور اجازه فعالیت صنایع آلوده کننده در سطح استان بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تغییر کاربری اراضی در استان سمنان داده نمی شود

اجازه تغییر کاربری اراضی در استان سمنان داده نمی شود