مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-04سياسي

جاده بندر ریگ به گناوه به زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت


مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان بوشهر گفت: جاده بندر ریگ به گناوه به زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حمید رضا علم صبح پنجشنبه در نشست با امام جمعه گناوه اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت راه های شهرستان گناوه تلاش زیادی صورت گرفته و طرح های مهمی در دست اجرا است.

وی با تشکر از حمایت ها و راهنمایی های امام جمعه گناوه در خصوص کمک به حل مشکل معارضان زمین های واقع در مسیر جاده گفت: با عنایت استاندار بوشهر طرح مطالعاتی چهار بانده شدن جاده ساحلی گناوه به بوشهر آغاز شده است و همچنین جاده بندر ریگ به گناوه نیز به زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان بوشهر افزود: در خصوص اصلاح دوربرگردان مال قائد به سمت دیلم، هم اکنون پیمانکار در حال اصلاح این قسمت از مسیر است که امیدواریم هرچه سریع تر به پایان برسد.

لزوم ایمن سازی مسیر گناوه - دیلم امام جمعه گناوه نیز اظهار داشت: در خصوص راه های استان اقدامات خیلی خوبی صورت پذیرفته است و الحمدالله از وضعیت مطلوبی برخورداریم هرچند نیاز به تلاش بیشتر جهت بهبود و اصلاح برخی مسیرها همچنان وجود دارد.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: چهار بانده کردن محور گناوه - دیلم دستاورد بزرگی در کاهش آمار سالیانه تلفات بوده است ولی دوربرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده بندر ریگ به گناوه به زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت

جاده بندر ریگ به گناوه به زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت