مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-04اقتصادي

افزایش 7 درصدی حجم عملکرد بنادر کشور


افزایش ظرفیت زیرساختی بنادر استان بوشهر منجر به افزایش 15 درصدی صادرات بنادر این استان در 11 ماه ابتدای سال جاری شد.

- ایسنا/بوشهر وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش ظرفیت زیرساختی بنادر استان بوشهر منجر به افزایش 15 درصدی صادرات بنادر این استان در 11 ماه ابتدای سال جاری شد.

محمد اسلامی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بندر بوشهر افزود: بندر بوشهر جایگاه خوبی در صادرات و واردات و همچنین بخش دریانوردی کشور دارد و طرح های گوناگونی که در چند سال اخیر از جمله چند پست اسکله، لایروبی بندر، افزایش تناژ کشتی و پذیرش شناورهای انجام شده موجب افزایش ظرفیت های بندری در این استان شده است.

وی بیان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم ظرفیت تخلیه و بارگیری 180 میلیون تن بوده که اکنون به 280 میلیون تن رسیده که بخشی از این توسعه در بنادر استان بوشهر رقم خورده است.

به گفته این مسئول ادامه داد: عملکرد 11 ماهه امسال نشان می دهد که صادرات بنادر کشور 7 درصد افزایش یافته و پیش بینی شده این روند افرایشی ادامه داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی استفاده از ظرفیت داخل و شرکت های کشتی سازی بوشهر را مهم دانست و گفت: قراردادهای جدیدی به این شرکت ها داده شده تا شناورهای بنادر کشور تامین شود و بتوانیم با فعالیت های دریایی نقش و عملکرد را در این زمینه ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 درصدی حجم عملکرد بنادر کشور

افزایش 7 درصدی حجم عملکرد بنادر کشور