مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-04اقتصادي

به زودی خط تولید واکسن «اسوپتنیک وی» در تهران راه اندازی خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کاظم جلالی هنگام ارسال این محموله خاطر نشان کرد: محموله های اول و دوم 16 و 30 بهمن به میزان 120 هزار دز به ایران ارسال شد و بر اساس قرارداد امضا شده بین وزارت بهداشت ایران و صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه در این مرحله .

- به زودی خط تولید واکسن اسوپتنیک وی در تهران راه اندازی خواهد شد سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه اعلام کرد: سومین محموله از واکسن اسوپتنیک وی به میزان 200 هزار دز امروز (پنجشنبه 14 اسفند) از مسکو به ایران ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، کاظم جلالی هنگام ارسال این محموله خاطر نشان کرد: محموله های اول و دوم 16 و 30 بهمن به میزان 120 هزار دز به ایران ارسال شد و بر اساس قرارداد امضا شده بین وزارت بهداشت ایران و صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه در این مرحله از توافق در مجموع دو میلیون دز واکسن اسپوتنیک وی به ایران ارسال خواهد شد.

وی اظهار کرد: سومین محموله واکسن کرونا روسی اسپوتنیک وی که شامل 200 هزار دز است روز چهارشنبه تحویل سفارت ایران شد و امروز در یک پرواز اختصاصی شرکت ماهان به تهران ارسال شد.

کاظم جلالی با اعلام آغاز عملیات اجرایی احداث خط تولید مشترک واکسن اسپوتنیک وی در آینده نزدیک گفت : به زودی این خط تولید مشترک در تهران راه اندازی خواهد شد و ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی خط تولید واکسن «اسوپتنیک وی» در تهران راه اندازی خواهد شد

به زودی خط تولید واکسن «اسوپتنیک وی» در تهران راه اندازی خواهد شد