مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-04سياسي

جشن نیکوکاری نماد نوعدوستی و اخلاقمداری مردم است


مدیرکل کمیته امداد امام (ره) کردستان گفت: جشن نیکوکاری نماد فرهنگ و خصایص والای انسانی و نوعدوستی و اخلاق مداری مردم استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رسول شیخی زاده ظهر امروز در مراسم جشن نیکوکاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هرساله در آستانه عید نوروز و استقبال از سال نو بنا به سنت حسنه، آداب و رسوم مرسوم ایرانیان پایگاه های کمک های مردمی کمیته امداد با هدف کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه همزمان با سراسر کشور در استان راه اندازی می شود.

به گفته وی، جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه در راستای کمک به نیازمندان و خانواده های زیرپوشش این نهاد در آستانه سال نو در استان کردستان برگزار می شود.

وی یادآور شد: مردم نوعدوست و با فرهنگ استان هر سال در چنین ایامی با مراجعه به پایگاه های نیکوکاری سطح شهر با کمک های نقدی و غیر نقدی خود مشارکت غیرحضوری و از طریق اپلیکشن های تلفن همراه خود و سامانه های، آپ، ثنا، سکه کمک های خداپسندانه  خود را ارسال کنند و یا از طریق سامانهusd با شماره گیری *887787#  مختص استان کردستان کمک های خود را واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) کردستان یادآورشد: مردم می توانند کمک های خداپسندانه خود  از طریق شماره حساب بانک ملی بنام جشن نیکوکاری ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نیکوکاری نماد نوعدوستی و اخلاقمداری مردم است

جشن نیکوکاری نماد نوعدوستی و اخلاقمداری مردم است