مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-04سياسي

مدل اقتصادی دولت سازندگی خسارت های سنگینی به ملت وارد کرد


رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد خسارت هایی که از مسیر اقتصادی که در از سه دهه گذشته از دولت سازندگی شروع شد و تداوم پیدا کرد باعث لرزش دیوارهای اقتصاد کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار همان زمان رسما مصاحبه کرد و گفت که له شدن بخشی از مردم در زیر چرخ های توسعه اجتناب ناپذیر است.

آن الگو جز فقر و تبعیض و رانت و اختلاف طبقاتی و توزیع غلط ثروت دستاورد دیگری ندارد.

  وی افزود: اگر خطر بزرگی مثل زلزله و سیل احساس کنیم و تلاش کنیم همه جوان ها و ظرفیت ها را فارغ از دیوانسالاری سازماندهی کنیم به سرعت به موفقیت می رسیم.

  رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه توانایی اینکه هر جوانی که می خواهد در عرصه اقتصاد کشور شاغل باشد آمادگی آموزش داریم تصریح کرد: می توانیم زنجیره های تولید را حمایت کنیم و بسترهایی ایجاد کردیم که بدون تصدی گری از سرخوشه های تولید و کارآفرینی حمایت کنیم تا در مسیر صادرات قرار بگیرند.

سردار سلیمانی ضمن تاکید بر اینکه باید برای فرهنگ کار و تولید هم برنامه داشته باشیم، اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی در حال تهیه طرحی هست که در سال 1400  هر سربازی در سپاه که از خدمت فارغ می شود علاقه مندی خود را به شغلی را به ما اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل اقتصادی دولت سازندگی خسارت های سنگینی به ملت وارد کرد

مدل اقتصادی دولت سازندگی خسارت های سنگینی به ملت وارد کرد