مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-04سياسي

اجرای صد در صدی مصوبات ستاد مقابله با کرونا در بقاع متبرکه


از نخستین روزهای شیوع کرونا در ایران، تمام مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با این بیماری مو به مو در بقاع متبرکه اجرایی شده اند.

- ایسنا/قم مدیرکل اوقاف استان قم گفت: از نخستین روزهای شیوع کرونا در ایران، تمام مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با این بیماری مو به مو در بقاع متبرکه اجرایی شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهارکرد: سه مسئله اساسی در ارتباط با بقاع متبرکه حائز اهمیت است، علیرغم اینکه در بقاع هم بحث زیارت و هم بحث دفن اموات را داشتیم برخی اصرار داشتند که اموات کرونایی را در صحن حرم های مطهر امامزادگان دفن کنند که اینگونه مسائل برای ما چالش برانگیز بود؛ در عین حال تلاش زیادی کردیم که پروتکل های بهداشتی را حتما رعایت کنیم و از نخستین روزهای شیوع کرونا در ایران، تمام مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با این بیماری را مو به مو اجرایی کردیم.

وی افزود: بررسی های میدانی هم نشان می دهند که اماکن متبرکه کمترین نقش را در شیوع بیماری داشته اند چرا که هم پروتکل ها به خوبی رعایت شده اند و هم اقدامات فرهنگی خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه طی یک سال گذشته هیچ تربت خانه ای در قم باز نشده و یک نفر پای ضریح امامزادگان حاضر نشده است گفت: تنها در روزهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای صد در صدی مصوبات ستاد مقابله با کرونا در بقاع متبرکه

اجرای صد در صدی مصوبات ستاد مقابله با کرونا در بقاع متبرکه