مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-04سياسي

تجلیل از 30 کانون برتر طرح ملی ایران قوی در گلزار شهدای کرمان


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان از تجلیل از 30 کانون برتر طرح ملی ایران قوی در گلزار شهدای کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مصطفی گرجی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به 18 اسفند سالروز تأسیس کانون های مساجد، افزود: تأسیس مسجد یکی از زیباترین ابتکارات دین اسلام است که در طول تاریخ اسلام محوریت فعالیت ها در مسجد بوده است.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت رویدادها موجب ایجاد انگیزه، حرکت رو به رشد و انجام فعالیت متناسب با شرایط روز جامعه می شود، اظهار داشت: حرکت های فرهنگی باید ترجمه فرهنگی داشته باشد به این معنا که براساس شرایط روز و ضائقه مخاطب کار تمیز فرهنگی انجام داد که کارکرد مسجد نیز اینچنین است از طرف دیگر مسجد یک سازه تک منظوره نیست و دارای کارکردهای مختلفی است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان با بیان این مطلب که مراقبت محتوایی از نهادهای فرهنگی بسیار مهم و حیاتی است، اظهار داشت: بدخواهان نظام و انقلاب با ابزارهای بروز و محتوای جذاب به دنبال انحراف فکری و فرهنگی نوجوانان و جوانان و عدم ارتباط و حضور این مخاطب در مسجد است.

وی با اشاره به اینکه رسالت کانون های فرهنگی و هنری احیای کارکردهای واقعی مسجد است، ادامه داد: از آنجا که ثبت فعالیت های کانون ها در سامانه بچه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 30 کانون برتر طرح ملی ایران قوی در گلزار شهدای کرمان

تجلیل از 30 کانون برتر طرح ملی ایران قوی در گلزار شهدای کرمان