مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-04اقتصادي

حمایت شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تولیدات داخل


نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی گفت: این نمایشگاه ها فرصت خوبی برای شناسایی و تعامل با تولید کنندگان داخلی است.

- نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی گفت: این نمایشگاه ها فرصت خوبی برای شناسایی و تعامل با تولید کنندگان داخلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرنوش نوبخت در بازدید از هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، افزود: حرکت های بزرگی در بخش مهندسی و عملیات انجام شده است و با تکیه بر تجربه 22 سال بهره برداری از مترو و توانایی علمی توانسته ایم کارهای خوبی در کاهش سرفاصله حرکت قطارها داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما سعی کرده ایم از تمام ناوگان تا حدی که امکان داشت برای خدمات رسانی به شهروندان استفاده کنیم و تمام تلاش خود را کرده ایم که با توجه به کمبودها، مشکلاتمان را به مردم انتقال ندهیم و با بهترین شرایط خدمات رسانی کنیم، اما برای ادامه خدمت نیاز به همراهی و کمک های کافی برای تعمیرات اساسی قطارها داریم.

نوبخت با اشاره به اینکه 31 رام قطار نسل اولی نیاز مبرم به تعمیرات اساسی دارند، افزود: امسال تنها 20 میلیارد تومان از بودجه در قالب اوراق مشارکت برای سال 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تولیدات داخل

حمایت شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تولیدات داخل