مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-04دانش

از ظرفیت های اکوتوریستی البرز به خوبی استفاده نشده است


در حال حاضر حدود 145 هزار دانشجو در 55 مرکز آموزش عالی با 2500 هیئت علمی تحصیل می کنند همچنین 47 مرکز تحقیقاتی-پژوهشی استانی و ملی در البرز مستقر است که از این نظر استان دوم کشور به شمار می رود.

- ایسنا/البرز رییس دانشگاه خوارزمی گفت: در حال حاضر حدود 145 هزار دانشجو در 55 مرکز آموزش عالی با 2500 هیئت علمی تحصیل می کنند همچنین 47 مرکز تحقیقاتی-پژوهشی استانی و ملی در البرز مستقر است که از این نظر استان دوم کشور به شمار می رود.

عزیزالله حبیبی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که روز پنجشنبه 14 اسفند در استانداری البرز برگزار شد، با بیان اینکه البرز قطب علم و فناوری است و کانون تولیدی صنعتی و کشاورزی به شمار می رود؛ گفت: علاوه بر این پتانسیل های گردشگری بسیار خوبی دارد که می توان از آن به عنوان اکوتوریست استفاده کرد اما به خوبی از آن استفاده نشده است.

حبیبی افزود: البرز اقتصادی مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان دارد و شاهراه ارتباطی چندین استان و 25 شهرک ناحیه و منطقه صنعتی دارد.

بخش اقتصاد دانش بینان در البرز بسیار درخشنده است و هم از لحاظ تعداد شرکت ها، فروش محصول و تعداد کارکنان در این شرکت ها وضعیت خوبی دارد.

رییس دانشگاه خوارزمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 145 هزار دانشجو در 55 مرکز آموزش عالی با 2500 هیئت علمی تحصیل می کنند همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت های اکوتوریستی البرز به خوبی استفاده نشده است

از ظرفیت های اکوتوریستی البرز به خوبی استفاده نشده است