مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 01:252021-03-03بين الملل

وزارت خارجه آمریکا: هدف، محدود کردن دائمی برنامه هسته ای ایران است


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، با بیان اینکه سیاست فشار حداکثری فقط باعث منزوی شدن واشنگتن شد و نه تهران، هدف دولت جدید این کشور را اعمال محدودیت دائمی بر برنامه هسته ای ایران توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده شامگاه چهارشنبه طبق روال نشست های خبری روزانه، به میان خبرنگاران آمد و به سوالات آنها پاسخ داد.

پرایس در این نشست خبری درباره موضوعات مختلفی از جمله توافق هسته ای ایران، حمله راکتی روز چهارشنبه به پایگاه هوایی عین الاسد در عراق، آغاز تحقیقات دیوان لاهه درباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، بحران یمن، و اختلافات آمریکا با چین و روسیه اظهار نظر کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه چه نمره ای به رویکرد دولت جو بایدن با ایران، از زمان روی کار آمدنش در بیستم ژانویه می دهد، گفت: کار ما با ایران هنوز تکمیل نشده و تا زمانی که به خواسته خود نرسیده ایم، کامل نمی شود.

آن خواسته، ممنوعیت دائمی و قابل تایید دست نیافتن ایران به برنامه اتمی است .

به نوشته وبگاه وزارت خارجه آمریکا، پرایس سپس کارزار موسوم به فشار حداکثری دولت قبل به ریاست دونالد ترامپ را، سیاستی خواند که بدون هرگونه گشایش دیپلماتیک، هیچ سودی برای خود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه آمریکا: هدف، محدود کردن دائمی برنامه هسته ای ایران است

وزارت خارجه آمریکا: هدف، محدود کردن دائمی برنامه هسته ای ایران است