مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 23:452021-03-03سياسي

ویژه برنامه های هفته راهیان نور در استان بوشهر برگزار می شود


جانشین فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: از 14 تا 20 اسفند در سراسر استان بوشهر ویژه برنامه های هفته راهیان نور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عبدالرضا دشتی چهارشنبه شب در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور یکی از نعمت های بزرگ الهی است که امسال دومین سال متوالی است که از آن محروم شده ایم به همین جهت لازم است برای به دست آوردن مجدد آن، تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: راهیان نور یک فناوری برای استخراج گنج از گنجینه دفاع مقدس است که سالانه ما شاهد حضور گسترده قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان و خادمین و راویان در یادمان های مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس بودیم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر خاطرنشان کرد: جوانان در این برنامه با عشق و علاقه خاصی در نوروز در این سرزمین ها حاضر می شدند و آن را با هیچ چیز عوض نمی کردند.

راهیان نور تجربه موفق جبهه فرهنگی انقلاب سرهنگ عبدالهادی صبحانی خواه مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام صادق استان بوشهر نیز با اشاره به شیوع کرونا و شرایط خاص ناشی از آن اظهار داشت: این شرایط سبب شده تا امسال شاهد برگزاری اردوهای راهیان نور نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های هفته راهیان نور در استان بوشهر برگزار می شود

ویژه برنامه های هفته راهیان نور در استان بوشهر برگزار می شود