مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 22:552021-03-03سياسي

یارانه دولت به ساکنین مناطق فاقد لوله کشی گاز


وکلای ملت مصوب کردند تا سازمان برنامه و بودجه کشور به هر یک از خانوار های ساکن مناطق فاقد لوله کشی یارانه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، وکلای ملت در نشست علنی نوبت سوم امروز (چهار شنبه، 13 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1400، با اصلاح کمیسیون تلفیق در بند الحاقی 2 تبصره (2) ماده واحده لایحه بودجه موافقت کردند.

براساس این مصوبه؛ وزارتخانه های نفت و کشور موظفند امکان احداث جایگاه ها و زیرساخت استفاده قانونمند از سوخت گاز مایع در ناوگان حمل و نقل با اولویت ناوگان حمل بار و عمومی را به کمک بخش خصوصی و عمومی تا سقف مجموع 2 میلیون تن در سال فراهم کنند.

1- در منابع حاصل از اجرای این بند ابتدا به عنوان یارانه سوخت گاز مایع برای خانوار های ساکن در مناطق فاقد لوله کشی گاز طبیعی و باقی مانده مطابق جدول تبصره 14 برای توسعه زیر ساخت استفاده از گاز مایع در ناوگان حمل و نقل استفاده شود.

2- سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است به هر یک از خانوار های ساکن مناطق فاقد لوله کشی گاز، گاز طبیعی به طور میانگین یارانه معادل 33 کیلوگرم گاز مایع در هر ماه متناسب با بعد خانوار، فصول سرد و گرم سال و محل سکونت دائم آن ها در مناطق سردسیر و گرمسیر اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه دولت به ساکنین مناطق فاقد لوله کشی گاز

یارانه دولت به ساکنین مناطق فاقد لوله کشی گاز